Σελίδες

Σάββατο 9 Μαρτίου 2019

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΣΤΟΛΕΣ


Σήμερα φιλοξενούμε άλλες δύο δημιουργίες της χρυσοχέρας θείας Ειρήνης, έργα της οποίας σας έχουμε δείξει εδώ και εδώ.
.
                                               
                                                 Η πρώτη είναι στολή Καν-Καν.
   Την έραψε για την κόρη της και είχε κόκκινο μπλουζάκι.Στην εκδοχή με το άσπρο μπλουζάκι, την φόρεσε η κόρη της κόρης της, δηλαδή η εγγονή της.



Το ύφασμα της φούστας δεν είναι ριγέ.Η θεία Ειρήνη το δημιούργησε.Στο μαύρο ύφασμα, ντουσέζ για όσες γνωρίζετε, έραψε κορδέλες.Άλλωστε η υπομονή,η επιμονή στη λεπτομέρεια μαζί με το μεράκι την χαρακτηρίζουν σε ότι καταπιάνεται.



   Η δεύτερη στολή έγινε για τις ανάγκες ενός σχολικού θεατρικού έργου της εγγονής της.




Όλα τα λουλουδάκια ραμμένα στο χέρι!!!



                                       Το στεφάνι φτιαγμένο και αυτό από την ίδια.




                                             Εννοείται ότι έκλεψε την παράσταση!!!



                                   ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ ΚΑΙ  ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ !!!








4 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφες στολές, κορίτσια! Πω πω! Την λάτρεψα! Μπράβο στη χρυσοχέρα θεία Ειρήνη. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες που είναι.... καλοφτιαγμένες και με γούστο !!! Μπράβο στη θεία, χρυσοχέρα και με πόσο υπομονή στη λεπτομέρεια !!!! Έχω κι εγώ απ τη μητέρα μου στολή Αμαλίας που μου είχε ράψει και την φόρεσαν και οι κόρες μου !!! Καλά κούλουμα αγαπητή μας !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά στα χέρια της θείας .
    Καταπληκτική δουλειά .
    Αφού έκανε και ριγέ ύφασμα ΜΠΡΆΒΟ της.
    Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα γλυκια μου
    καλη σαρακοστη ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή